Multifandom GirL
Home Owner Freebies Tutorials Websites
Le Boss

안녕하세요! My name is NabiLa AzahaRi, Kpopers from Malaysia. An Ordinary Girl.Always do mistakes and not perfect.


Le Talker

Annyeong

Nabila | 14 | Malaysian | Multifandom and Kpopers | INFINITEXO

Le Credits

Basecode by FHazwani
Edit Fully by MissSophea
Other stuffs by Atiqah

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin 2013

Entry updated on Tuesday 13 August 2013
Entry got 0 comments | Fly to top :3

Assalamualaikum to all Muslims ^^

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN !


Yeah, sekolah aku cuti dua minggu. And aku balik kampung waktu minggu pertama je. Sungguh bosan yang teramat, maklumlah minggu kedua nie aku stay rumah je sambil buat homework. Hmm~

Amacam raya tahun ni ? Best tak? Raya tahun nie kitorang kelam kabut sikit sebab rumah opah buat baru, so banyak yang tak siap lagi.. and time raya pertama selalunya kitorang pergi beraya rumah saudara-mara, tapi tahun ni duduk rumah layan tetamu je. Duit raya pun dapat sikit jeeeeee

Hahaha, sekarang nie kan aku rasa lonely je kat rumah. Kadang-kadang rasa macam nak menangis je sebab terkenangkan semua kenangan yang ada kat kampung. Setiap perkara yang aku buat kat rumah ni, mesti aku teringat kat kampung. Selalunya saudara-mara berkumpul time raya je, kiranya setahun sekali je lah jumpa... 

Hari tu aku bergaduh dengan Hai and Marcelo, mana taknya asyik perli aku je. Sakit hati kot >_< Diorang selalu cakap 'hang nie asyik2 KPOP' kadang2 rasa macam nak menangis je depan diorang tu. agak-agak la nak mengata aku pun lol. Tapi kan bila aku ingat balik semua tu, aku mesti senyum xD *gedik*

Aku rindu suasana kampung yang meriah and kecoh dengan perangai diorang yang selalu buat aku rasa bahagia sangat-sangat. Maklumlah, aku ni anak tunggal.. so aku hanya dapat bersama keluarga besar time raya je. Dah lah lama lagi nak raya, bukannya sekejap. Hmm 

Seriously, Hai nie memang tak boleh blah betul. Ada ke patut dia pakai tudung? Hahaha akak Tyqa cakap dia cute :P *padahal xde lah cute mana pun*
Nie ha gambarnya :



Tudung biru : HAI *tengah cover misai*
Tudung lilit : Eyqa Tyqa


Hmm, aku dah tak tau nak cerita apa dah. Sebenarnya banyak lagi story raya aku nak cerita, tapi aku dah takde idea laaaa. Maybe aku stop sampai sini je kot.

Okay lah Bye ! See you again for next month maybe :*



 ~~ My Big Family ! Sebenarnya lagi ramai dari yang ini, tapi ramai yang takde ~~

Oh ye, Nabila nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada keluarga Nabila termasuk semua sekali and kepada semua yang mengenali Nabila. Maafkan segala kesalahan yang pernah Nabila buat kat korang ye sama ada secara sengaja atau tidak sengaja.

I LOVE ALL MY FAMILY SO MUCH HAHAHA ! GONNA MISS YOU GUYS :*
See you again for next year ^^


Sincerely from,
NabiLa AzahaRi